.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش آمار ازدواج در تنکابن

رئیس اداره ثبت احوال تنکابن از کاهش آمار ازدواج در تنکابن نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز اسماعیل فاخری رئیس اداره ثبت احوال تنکابن در حاشیه بازدید مدیرکل ثبت احوال مازندران از شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طی 9 ماه نخست امسال در این شهرستان یک هزار و 308 ولادت داشتیم که با افزایش 39 نفر و با رشد 3 درصدی همراه بود، همچنین 682 مورد فوتی داشتیم که با افزایش پنج نفر با هفت دهم درصد رشد همراه بود.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 89 مورد واقعه مبارک ازدواج در شهرستان داشتیم که با کاهش 84 واقعه کمتر و 7 درصد کاهش مواجه بود.

فاخری میزان مهاجرت ثبت شده در 9 ماهه نخست امسال را 332 مورد، تغییر نام 45 مورد، تغییر نام خانوادگی 326 مورد، تعویض شناسنامه و تبدیل به کامپیوتری آن را 4 هزار و 512 مورد، صدور المثنی شناسنامه 558 مورد و صدور آرای شورای حل اختلاف را 238 مورد اعلام کرد که طی آن 86 رای بر له و 33 رای علیه اداره بوده است.

فاخری با تاکید بر اینکه به دلیل عدم وجود دفترخانه طلاق در شهرستان تنکابن که سردفتر آن در گذشته فوت کرده و این دفتر از چرخه فعالیت خارج شده است، افزود: معمولا متقاضیان طلاق برای انجام این منظور خود به دفاتر شهرستان‌های همجوار رفته و آمار آنها نیز وارد آن مناطق می‌شود و از این حیث نوعی گلایه برای ما از سوی همکاران ایجاد کرده که باید برای حل این مشکل فکری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تنكابن 9 دي 1391
جي شد يادي از شهسوار كردين؟؟؟؟؟ آهاااان .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.